2009-05-28

observations of todäy

1. får alltid ett blåmärke på höger handled fast uppåner från handleden (precis där) efter jobbet. förstår inte vart det kommer ifrån. det bara ÄR där. varje gång!
2. Lill-Stoffe på ica heter inte Lill-Stoffe!!! han hade namntagen på idag. lite besviken. lite satisfied. mest tror jag att han skojar lite. alla vet ju att han heter Lill-Stoffe?
3. navid passar alltid när det nästan är juni. vill se. vill dansa lite. vill åka tåg.
4. jag saknar två personer väldigt mycket. den ena heter jojjo. den andra heter åsa. jag vill ha er i kombination! mmm. med sara. dig saknar jag alltid såklart. kontentan, vi ses när?

snart jobb. det ser ut att bli en tuff dag med mycket folk. hähähä maybe not. flisen på helt klart.

3 kommentarer:

åsa sa...

mmm punkt tre och fyra mmmmm vad fint att läsa. ska vi, vahetter, organisera? tycker det

Unknown sa...

i helgen?? at MY PLACE??! :D

emm sa...

jag tänkte utfrusta att jag jobbar hela helgen MEN harrrni hört på maken, jag slutar FEM (5!!!!) på lördag. jag säger ja! vad säger ni!