2009-05-26

robot rock

gjorde ett test på dn för att åtminstone försöka klura ut det här med euvalet. och allt det där. det slutade i princip med att jag fick googla varenda grej, easier said then done i say. typ. allt står så kompeeliceraaat. och om jag tycker det, hur fan ska resten av alla idioter fatta? nänä. i stunder som denna saknar jag min gamla högstadiefröken. hon hade koll på det där med samhällskunskap. en riktig haj alltså.

hur som helst så blev jag enligt testet piratpartist. ha ha ha.
och typ hälften hälften med alla andra. säger inte så mycket, tycker jag nog.

så kontentan blir? inte ett skit. här skriver de överallt att var tredje svensk inte vet om att det är val men det glömmer informera om övergripliga grejer. och då har jag ändå LETAT. hör ni det.

nä. kanske inte ska snacka politik här. jag kan ingenting om det. hejhej.

2 kommentarer:

J sa...

Tycker det där testet verkar funka utmärkt. Klart du ska rösta Pirat.

emm sa...

hade en litenliten tanke om att du skulle tycka det. why, i don't know. or maybe i do!