2009-03-11

yeasayer plus frukost

förstår inte grejen vart alla (maddafakkin) SMULOR kommer ifrån när man gör frukost. eller lunch, kanske mellanmål. ja ni vet.

jag förstår det inte.
de bara ligger där och tittar man närmare är det inte bara bröd och flingsmulor utan även någon havregrynssmula oavsett om man åt gröt eller inte och där ligger en bit av en banan, kanske ett äggskal och en liten kvist från teet.

det hela utgör en otrolig mängd smulor mer eller mindre utspritt OCH HERREGUD vad kommer de ifrån? egentligen. de bara ÄR där. varje gång.
stop following me will jag säga, om jag känner mig paranoid, men istället blänger jag bara småtjurigt och dödar de med disktrasan. hahahaaa you are dead (maddafukkers). men vet att det kommer komma. tillbaka. senare idag. det är inte jag som vunnit.

smulfanen.

har ni sett hur det snöar förresten? it better not on våffeldagen sen. it better not!

Inga kommentarer: