2009-03-12

just don't make it a habbit!

jag känner mig som någon slags femtioplussare när jag inser att jag drack kaffe för sent igår. eller var det rent allmänt bara för att jag drack kaffe? dunno men hur som helst ledde det till att jag kom hem vid tolv tiden från obama och sedan låg och viftade på fötterna i två timmar. klarvaken.

anna skipper skulle väl vänt sig i någon slags potentiell grav om hon sedan visste hur jag tillslut smög mig upp med knorrande mage och mötte the glowing fridge i ett mörkt kök. gud jag kände mig som en syndare.

nåväl. det funkade mer eller mindre för somnade måste jag gjort.
men det var sömn och inte sömn om ni förstår och där man vaknar på samma sätt som man somnar.

nu tvätt. om 33.

5 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha dude googla skidfamiljen, tryck på bilder

Anonym sa...

hahahaha åh älskling, jag behöver dig i mitt liv of awesomeness!

Carolina sa...

haha anna skipper . . . det är en hyvens kvinna. Äeuhm >.<

anyhow! är den utbildningen verkligen CSN-berättigad?
För jag läste i ansökningspapprena som finns på sidan, iallafall för sångare att den inte var det. läste kanske för snabbt? :S

Anonym sa...

HAHAHAHAHA skidfamiljen!! :D

Carolina sa...

ahmen se där! ja, då antar man att det är så då ^^ för det är ju kickass bra!

oh vad tufft :D vad tänker du söka på?