2009-03-09

jag vet PRECIS vad jag skulle kunna skriva, förresten!

och jag skulle kunna lägga upp bilder också, minsann.
förstår ni? det är liksom den nionde mars idag. då är det ett år sedan hela turbulensen satte igång för real. när den där kalassnurran som skickats i nyllet på pojken 9 månader tidigare tog sats och flög in i båda två på samma gång for real och så blev det som det blev och sedan två dagar efter började jag på teknik.

så det var också ett år sedan.

HERREGUD TIDEN GÅR SÅ SNABBT JAG DÖÖÖR LITE SNART TOG VI STUDENTEN SÄGER VI OCH SÅ VISAR DET SIG ATT VI ÄR NÄRMARE PENSIONEN ÄN STUDENTEN. som de säger på den där habblarns reklamen! åh.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men höhörrU! Jag blev nästan lite kroken av vad som inte nämnas i bolgen innan denna, fast fick sedan en ypperligt välbefinnande orb i mig när läsandet av dess eftergångare befuktade mina svållade ögon. VI HAR PUSSATS I ETT ÅR NU!! AHHHSOM! :D :D

Anonym sa...

herregud fatta studenten åh herregud ångest ps grattis söta lilla paret md era konstiga ord och partyaktiga tankebanor