2009-03-09

some sunny day baby

jag vet inte riktigt vad jag har att skriva just nu riktigt. jag skulle kunna skriva typ att idag ska jag ta en promenad, åt banangröt till frukost och måstemåste börja öva hela hela veckan på saker jag inte övat år och dar på. att det kanske är synd om mina grannar just därför.

jag skulle kunna skriva att jag och frojken blev knådade av ett par thailändska fötter i helgen fast det är ju inte riktigt sant, det var nog ett par östermalmska axelssonsutbildade händer (kanske) men att knådad, det blev man.

sedan skulle jag kunna säga att det ligger två gott och blandat påsar brevid mig men att de inte är mina.
och det är nionde mars och min ekonomi har dalat åt skogen men om två veckor börjar jag plugga igen.

och så skulle vi kunna säga massor av annat fast det känns lite oväsentligt. typ som det här.
att jag ofta skriver .ocm istället för .com

Inga kommentarer: