2009-03-31

some sunny day baby

okej här sitter jag och dricker lakrits fast tee och låter det pyra lite i hjärteroten för vaknade och var sådär alldels lusciously svettig imorse. ni vet, när solen ligger på fönstret och täcket har för länge sedan blivit outhärdligt men det vet man inte för man sover och när man vaknar står håret åt alla håll och nyllet är rött och ja ungefär, ni vet, såsom alla glorious moviestars ser ut när de vaknar. men hörrni lyssna här, vill ni veta om jag sprang upp arg som ett bi och skrek på värmen och ett varmt rum och satans element och jahhblahabla? kan jag tala om för er att jag inte gjorde. jag juuublade! såg termometern på solsidan pricka in 13,5 och då liksom, tändes hopp som jag inte trodde fanns.

det börjar närmar sig till att vakna sådär varje morgon. varmare tider! prisa hertigen älskling.

för övrigt så är sommarens andra eller ska vi säga första resa bokad, häromdagen med froiboi, efter lite men och några om och är saken spikad och given och NU om något kurrar det magen. i'm going to the land of oliver wood darling, lyssna på det bara.

1 kommentar:

åsa sa...

ÅÅÅHHH! gud avd kul:D