2009-03-19

alex kidd in miracle world

vaknar och så det står åt alla håll och det gör det ju i och för sig alltid men idag på ett litet annorlunda sätt, vad hände tänkte jag, kan nästan kalla mig pojken med guldraken men det gör jag inte.

kallar mig emm och hör sen för så här har jag ju nästan haft förut bara inte riktigt lika kort och inte så mycket att vira fingrarna i som det senaste halvåret.

men å andra sidan så är det sällan man känner sig som rapunzel.

nu är jag mer alex kid men hörrni alltså, kan verkligen leva med det. hur kan man inte? för gud vet att har man inte spelat alex kidd har man aldrig funnits.

3 kommentarer:

Anonym sa...

du sa vad som va sant och du sa det bra, bruden! fast du är en aaarning (!) finare skaru veta. ;)"what beats alex kidd, beats it all!!" Du e skitasnygg och bara min!! hoho

Anonym sa...

kan lyssna på den här musiken hur länge som helst btw 8)

Anonym sa...

igen hörru! nu måste du ju byta bild ----->