2009-03-20

kors i taket sa vi och kryssade med tummarna

kände snuvan ligga i bakhåll lite i morse samt huvudvärken som redan var där och som toppen på mr kebne kajse kom broder hem och snorade och tjöt.
som min mor gjort de senaste dagarna.
som min pojk gjort de senaste dagarna.

jag inväntar alltså därmed minuterna timmarna eller kanske sekunderna tills förkylning ska överrösa mig, givetvis med skyhögans mycket mer feber än alla andra får, någon har bestämt att det är så jag funkar. osv.

men HÖR nu och HÄPNA jag trotsar skiten. tog mig en sväng till gubbgymmet runt hörnet och svängde fläsket, kom tillbaka och förkylning måste blitt rädd och sprungit iväg. cuse i feel it no more!!

fortfarande en tjuga though på att jag kommer sitta med söndersnyten näsa och blöta ögon på jobbutbildningen.

Inga kommentarer: