2008-10-20

vänta lite nu!

vänta här nu. nu är jag suspicious här.
tog en titt på en good old stegräknare höll jag på att säga men i alla fall besöksräknare OCH satte kaffet i halsen såhär.
ursäkta mig!
men har jag inte haft en enda besökare på en vecka? låter det verkligen riktigt klokt?!
för om så är fallet kan jag ju lika gärna lägga ned med det här fåneriet med detsamma.

...eller råkar det vara så, kan det verkligen vara så, att någonting har gått snabbt? att den har slutat räkna.

better hope so! annars har mitt själveriskriveri fått sig en törn. det säger jag då dig. fy fasen vilken måndag!

3 kommentarer:

Sara sa...

alltså minst en besökare måste du ha tio gånger om dagen


alltså jag

Anonym sa...

vissa av oss går in här every day before work day :(

Anonym sa...

flera fika i veckan equals flera blogginkik. i veckan! sådeså plutten!