2008-10-21

formateringstrollet som visste för lite

det var meningen att jag skulle formatera om min dator idag. jag tänkte helt enkelt, ta tag i det hela. allt material är backupat sen några veckor och har ägnat senaste timmen med att kolla vilken musik det är värt att skriva upp att man har. det tog lång tid. det gjorde det.
nåja sådär helt enkelt. i korta drag har det alltså bara varit en tidsfråga om när.

idag slutade jag fråga. det vill säga, jag har alltså plockat upp installationscdearna ur påsen. jag har dragit ut internetkontakten.
jag har blundat hårt och varit beredd på att klicka..

jag har upptäckt att jag inte har en aning om hur man gör nu.
vadå
formatera?

det här är en sån cliffhanger fail förstår ni.
besvikelsen!

jag fattar ingenting. och gogglat, det har jag.
vad nu?

...froiiii?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Emelie! :D
vad glad jag blir! hihi!
Har du fortfarande samma nr? 073955...
vad sägs om att ses i helgen?
nytt nr-> 0769033703
puss!

Anonym sa...

Kalle polisi, vad kan jag hjälpa till med? Idag biffar vi kirren hun!