2008-10-17

fredag och så lite till

ahh så det skakdes igår!
först två timmar på gymmet (tjenatjena ni förstår! vilken liten knuskelmutte jag kommer bli!) och senare till underbara och underbaraste navid och hans små gudar. och gudalikt var det och jag och jojomojo hamnade helt plötsligt längst fram och med scenen var ungefär 2 cm hög så det vill säga hade vi de rätt upp i nyllet och så tårna slog i kanten. men det var härligt! härligt härligt.

och idag har jag haft en fin dag med mycket träningsvärk och det också fredag idag, den dagen alla som arbeter 9-5 jublar på och de som är timanställda gråter blod men eftersom jag är nollanställd så bestämmer jag mig för att tillhöra jublarna.

det har blivit lite kallare i luften och hösten är på väg snart. men det ordnar sig nog ska vi se. med lite socker på och koftor av ylle, ja då kanske löven tillochmed får ramla av...lite grann.

Inga kommentarer: