2008-10-16

apropå bullen och den hurtiga

inatt jag drömde något som jag aldrig dröm förut och så vidare. jag drömde att det var en stor, gigantic orkester och jag skulle spela the good old tvärflöjt av alla instrument och kom på att jag inte spelat på 5 år och förstod verkligen inte vart vi var i noterna. stället var crowded med människor som spelade trumpet och gudars vet vad. hur som helst.

igår gjorde jag det! förresten. jag satte igång med träningen igen hejaheja mig, och det kändes gudars, att jag inte yogat på några månader. men trots det, min yogaanda fanns minsann där! ohja. den ska fan inte försvinna efter två år med solhälsning a. I say.

nänu. snart ska jag väg och worka out igen, förstår ni, i'm back on track! hurtbullen. ..sort of.
och tjejer, nu till businessen, vad sägs om två veckor marocko i vinter? ska vi köra påt eller?
jag lovar, det kommer bli helt livsfarligt.

Inga kommentarer: