2008-07-25

such great...

PAIIIIIN!
alltså vänner, ni förstår inte. jag är inte den som är den som klagar. eller jo. mycket möjligt att jag är.
men ni förstår inte.

fast faktum är ju att många av er precis förstår.

vilket i och för sig är bra. om ni förstår menar jag. den fysiska smärta jag utses för.

mina axlar krampar. nästan. kramparrr säger de. och nacken. feber i alla delar ovan for naveln liksom. akta ryggen säger de. kollegarna. typ, bespara dig. men då säger jag, att det är inte så lätt. det inte. nej nej!

sara gav mig skor som var som himmelriket. bättre kändes det. men hujedamej jag frågar mig själv. hur i kattsingen ska jag orka jobba 16 timmar till den här helgen. en tredje avklarad och fjortonde värdskriget pågåer i mina muskler.

fyfassniken.
och så varmt är det också.

men pengar....pengar vännen. peeengar.
och inte ens tangentknapparna sitter ärtt ikväll. ärtt rätt ätrta. ärta.
sockerärta

1 kommentar:

Anonym sa...

puss min söta pusslipuss