2008-06-04

emotional storm

IMORRN IMORRN IMORRN IMORRN IMORRN IMORRN.
studenten. jag är som ett barn på julafton. som en nisse i strumpan. som en pyroman i gävle.
overexcited! jättenervös. men peppad. åså peppad!

och som inte igår blev mindre pepp! i don't wanna brag ladies and gentlemen men fick reda på tre mvg inom loppet av en minut. och liksom vi snackar projektet. en såklart framför eller efter. en lätt nick. åhåhå. jag juublade. sprang ut från lärarrummet hoppade upp och gjorde en klackspark med hälen. sådär som sara är bäst på.

några timmar senare vann jag 1500 kronor. med råge. och nästan med havre. nästan missade också! fel tid sa de. i helvete heller sa jag. fast lite trevligare. och minsann vem hade rätt va va va va. jag missar inte mina deadlines peeps. hell no!

åhåhå sen tog jag och sara slowride till stinsen där det började brinna och barn ropade efter sina mammor i panik men jag tror de hittade varandra och stoffe satt hos frisörn. jag önskade ett schamponerat huvud då. åh. vad jag önskade det. men blev nästan lika bra. ett blött. tanten lite längre bort fick dock springa ut med hätta (oh how i feel for her) handdukar och frisörskynke. tänk tänk. tur att det är så varmt å sommar. åh. då hör jag hemma. i värmen. i solen. åhåh.

så vi åkte mot kista istället. trixade oss förbi bilolyckor i form av svängande dubbelbussar gångar två. men slowride var smidig och lätt och tog oss förbi allt med ett knapptryck. som en batmobil skulle ha gjort. och när vi varit där och egentligen inte hittat så mycket så tog han hem oss i kvällssolsljuset och man knottrades på benen för det var blåsigt. men vackert och åh sommar älsklingar, det var det.

och imorrn är det studenten så om två dagar kan man säga att jag, jag tog studenten igår. och låta vuxen och stor men egentligen vara lika liten som en pyttemyra i science tower.

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh mitt lilla solsken

Anonym sa...

SYNS IMORN SÖTA KUSIN!!

dan efter studenten kände jag mig helt vilse så passa på och NJUT av varenda studentsekund tösa! du e så dutti!

Anonym sa...

DET ÄR NU DET ÄR IDAG ÅÅÅÅÅÅHHH GUUUDDD!!!!

Anonym sa...

man kan säga det nu. vi tog studenten igår. vi är studenter nu :D:D:D