2008-06-03

phew!

kan det allvarligt talat stämma att det är 43 grader här inne?
jag säger det igen. f y r t i o t r e!

fyyyrtiootr....nää okej. förstår ni. det är rätt varmt här. och termometern visar det.
phew, säger jag.

nu ska jag till skolan. spela brännboll och snacka praktik. inatt drömde jag en klassisk mardröm. kan säga att den innehöll en missas champagnefrukost eftersom jag GLÖMDE mössan (fina fina mössan) och att jag kom tillbaka till skolan och anna gav oss våra nya scheman. nya periodscheman.

och jag hade typ fulltjättekonsigt schema med hur många timmar EL som helst. wtf. EL!
jag lovar å svär att det är jojjos fel. eller lasse åbergs.

2 kommentarer:

Johanna sa...

hahahahaha ! jag drömde att jag fick en minneslucka över hela studentdagen :( det var fucking terror! :(:( MEN ÅÅÅHHHHAHAHAHHHHHH TVÅ DAGAR! TVÅ! EN TYP! ÅH

Anonym sa...

jag vet PRECIS hur du känner!!!