2008-06-16

titta en uppdatering!

jag har hört rykten om folk som går in på min blogglogg och besviket, går därifrån, dagar i sträck. herregud! så ska de ju inte va!

men saken är den, att jag inte haft en lugn stund sedan jag sprant ut med min mössa, min skumpa och mina vänner och hoppade på det roligaste flaket i mannaminne. tyckte jag. allvarligt talat hörrni, vilken jädrans underbar dag det vart.

ja. sedan dess har jag varit på en ofantligt tråkig prästvigning och gått en morgonpromenad för att bevara hurtigheten. sedan tröttnade vi. jag och sara. och drog en sista minuten till götet i fyra dar. kalasresa! kalaskalsresa! alltså. måste säga det igen. kalas. resa.

sen kom jag hem. lagade en hilariousmajor god kuckling tillsammans med freddy, vurpade med longboarden och slockande i tolv timmar. bakis som en get. trött som en get. kafferade sedan bort en söndag som skulle gått till potatisfilm och idag har jag jobbat sen klockan sju, köpt tält, blivit utelåst, ätit gröt och försökt hänga ikapp. plocka tvätt eller kanske mer lägga i tvätt.

nu är jag så trött att jag inte ens orkar bädda sängen men vad gör det. jag tror det blir dusch, longboardis och havegryn. kanske en film. en massis. sömn tack. sömn. sedan. ja. okej update eller, folks? såhär. nästan lite som man bör skriva i en blogg. fast ja ni vet, bör och bör.

1 kommentar:

Johanna sa...

en uppdatering kommer sällan ensam! som man säger.




hint hint.