2008-03-02

you can hit that

halv två och det känns som man kanske borde knalla i säng. sådär på en höft, sådär.
men njet. tvåliters glas med vatten känns bättre. min mage hålle på att sprängas as well. antingen så ruvar jag på en liten alien därinne eller så har någonting gått sönder för såhär ont ska det inte göra, men strunt i det nu. det var ju något annat jag skulle säga.

vad det var har jag ju iof givetvis glömt bort nu. de här med koncentration och minne är inte min grej.

ungefär som igår när jag tappade ut hela väskinnehållet på väg till tåget, och sprang tillbaka för att plocka upp nycklarna - vi pratar om minimalt med tid här alltså.
sätter åter fart mot spärrarna för att ganska snart skamset få återvända tillbaka igen. idiot skriker sara och pekar på den kvarlämnade mobilen. mitt på backen. ringde gjorde den också.

idiot stämmer rätt bra, det vill säga. och glömsk.

2 kommentarer:

Anonym sa...

kan säga att lördag den 1a mars är min nya officiella otursdag >___<

http://jables.blogg.se

Anonym sa...

Ayaye ^^ Jaa de tblir väl 90s för mig igen nån gång i framtiden hoppas jag