2008-03-03

if you were a wink, I'd be a nod

sådärja, här sitter jag. fullständigt utslagen.
den sedervanliga femtimmars skolsömnen tar ut sin rätt. men det var ju förutom det även en tuff dag. jag monterade en halv lykta. bar ner två väggar och en brunn till aulan. samt försökte lämna tillbaka en tejp i en timme till vaktmästeriet i utbyte mot mitt matkort. de jävlarna! konfiskerarna.

sedan knallade jag och sara runt på ikea. så nu har jag fyra till lådor att montera, två kuddfodral att sy, tolv ljus att packa upp plus den där hyllan att spika upp. shaajs. on top of that skulle jag gärna vilja hinna tvätta håret (NOTE!) innan nästa fem timmars natt väntar.

nåja jag kommer väl igång någon gång. tills dess skrålar jag på den här, med eller utan capot (!!!) och önskar mig en sådan där galen hannibalställning till ett fancy munspel. de vore nåt va.



förövrigt leadsong till juno.

2 kommentarer:

Johanna sa...

åh filmen och åh låten och åh kärleken.

Anonym sa...

all i want is you to be my bride, take me by the hand and stand by my side:) <3
//Nickeboy