2009-05-13

knotty pine

slå klackarna i taket såklart! och sådär vips var jag förkyld. vi snackar major cold here, och det rinner och det nyses (er/ar/?) som om det absolut inte fanns någon morgondag. men det gör det antagligen. det finns flera. kontentan blir såleeedes that i haven't got that plenty of time watching satc in my bed. recovering. så tjuppatjupp get healthy. drink your tea women.

nåja. från att för någon vecka sedan inte haft någon cykel har jag plötsligt TVÅ (pusspuss helt lovely) men alltså nu är det meningen att jag ska välja. hallå. jag kan inte välja mellan vilka strumpor jag ska ha på morgonen hur fasen ska jag kunna välja av något såhär stort! i blame my mom. hon har samma issues.

i slutändan spelar det ju egentligen ingen roll för att analysera lite. jag blir ju med cykel hur som hur men alltså, tänk om den ena är bättre än den andra. tänk om jag ångrar mig?
åh. det här är så svårt.

1 kommentar:

cykelfarbror sa...

du gjorde rätt val plupp! när den där e good to go så är den vad jag ser. jag menar. g-g-gg-ggoood 2 g0! *wroom*