2009-04-03

FREEEDDDDAAAG

tjugo i nio är klockan och jag som tänkte ha sovmorgon vaknade för två timmar sedan (notera halv sju okej) och sedan somnade jag inte om. pensionärsrutiner, jag säger ju det.

gillar annars att jag satt tjugo låtar på queue från thevoices's top-spelade. ha ha ha. jag tänkte, borde känna igen låtarna lite. borde iaf..känna till namnen.

ännu mer pensionärsvarning.

i övrigt, det är så mycket sol ute och så pass varmt ute (TROR JAG!!!!! SÄGER JAG!!!) att det är värt att bli helt sjukt glad och pepp och känna ungefär som den där livsglädjen känns, förstår ni, nu är vinterhelvetet som pågår forever finally gone och i know, solen kommer segra över snön nu hur det än blir. eller hur, va? våga inte säga något annat.

ikväll ska jag träffa sara, min fina lilla bästa vän, och det regnar små paljetter över oss i alla fall över mig idag. tjohej. jag har lust att gå ut att dansa hörde ni det? det har jag.

1 kommentar:

s sa...

paljetterna dom regnar och glittrar i lila och rosa och grönt och jag tror vi kan gå på vatten ikväll och alla andra kvällar men speciellt ikväll och andra