2009-02-13

och kära hjärtanes då

att stryka ger en helt sjukt stark förnimmelse av syslöjd, visade det sig.
och jag visste inte hur jag skulle ställa mig till det. nyss när jag gjorde det. kändes det nostalgiskt mysigt?
eller såg jag bara de förbannade syslöjdslärarna och brallorna, broderierna, fiskarna och gud och hans moster som aldrig blev klara?
antagligen.

ikväll har jag och min alla hjärtans fredrik bestämt oss för att köra en alla hjärtans fredag. det kommer bli toppen. hörrni, hör på det här för det kommer att ingå: hallon och chokladmousse.

ska fråga om vi inte kan köra två smällar i en..smäll också. och titta fredagen den trettonde filmerna. vore inte det helt toppen? en kväll som skulle få lingvisterna att gå i taket av all vitsighet. eller han snubben som var med i nåt av fredrik och filips program, vilket det nu var. han ordvridaren.

nåja. nu ska jag... gå till sigma. faktiskt.

Inga kommentarer: