2009-01-12

välkommen fast vecka 3

hej på er,
nu är det måndag igen och en måndag som säger andra måndagen på det här året. och andra veckan som det skulle bli någonting av. haha. skrattar jag.
för som ni vet slog ju ödet in förre söndagen, eller ska vi säga bacillerna och man blev sjuk och nu aldrig frisk. nej precis. hostar och snuvar fortfarande som en dåre och antagligen kommer jag råka ut för pinsam panikkruppneverending-hosta när jag går utanför dörren. men den här måndagen, är det smällar jag för ta. hepp! ser ni! lite beslutsamhet.

så idag borde jag i alla fall, med en veckas uppskjutning, gå till arbetsförmedlingen. trots att jag inte vet ett enda gott de gjort en människa som gått dit, så kanske de kan bevisa mig motsatsen.
vi får se om jag går dit i dag.
för jag måste också tvätta.
städa.
dricka te.
och spela gta, så hörni, jag har inte all tid i världen faktiskt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

asså, de tre sistnämnda tar en HISKELIG tid det förstår jag! i really do. men arbetsförmedlingen väntar inte! och inte heller SOLEN! :OOO

Anonym sa...

skit i arbetsförmedlingen! här är ditt nya jobb, 800.000 pix för ett halvår:

"Arbetet omfattar 12 timmar per månad, bland annat med att mata fiskar och hämta öns post. Personen ska också blogga, föra fotodagbok och göra videouppdateringar, allt i syfte att locka turister till området."

http://di.se/Avdelningar/Artikel.aspx?ArticleID=2009\01\12\319051&sectionid=Dinapengar