2009-01-14

oh pretty sweet and glory here i am

fast det är inte så jag slutar tar tag i saker, ska ni veta. jag bättrar på karman istället.
idag satte jag till exempel in pengar på kontot så jag kan betala dansen (HAHA hörde ni jag ska tampas mot klumpigheten än en gång) och mina skulder/skyldigheter något sånt till fredd, vilket låter som något helt annat än vad det egentligen är, och snart ska jag gå och handla åt pappa som jag smittat ner (DÅLIG KARMA DÅLIG KARMA) men utjämnande karma att gå och handla för honom? borde vara.

sedan vet ni, vet ni vad jag gjorde? jag plockade upp en tom godispåse från marken som låg utanför dörrn. egentligen borde alla maginfluensa och rädslan för bakterierna skrika neej neej åt mig just i det tillfället, och det gjorde de. men jag vände, tänkte på moder jord, och tog upp det lilla illdådet som någon slängt bort.

ser ni, är inte det något bra? jag tar inte bara ansvar för mig själv utan även för andra. oh yes ma'm.

1 kommentar:

Anonym sa...

det där var så fint att jag fällde en liten tår