2008-12-06

you forgot to mention the straw

jag är inte jättemycket för att blogga mitt i natten men nu satt jag faktiskt här i stundens hetta och då kunde jag ju inte riktigt låta bli. när dessutom harry the man tjöt sin melodramatiska melodi från mobilen några sekunder senare var det liksom som ett sign from someone out of my radar. det där är säkert en vimmelkantig fredrik som hittat ytterligare glögglas i på någon filial i jönköping tänkte jag visserligen, och utan att mena att det är något fel med det.

bara att det inte var någon fredrik i jönköpingsfilialen.

"Tja aicha! Tack för maten, klädderna o saften samt tavlan m m. Det gjorde mig glad. Funderat klart o ett fastbeslut nej. Carlnert"

det som förbryllar mig mest är inte det okända numret utan faktumet att han/hon tack för saften. vilken saft, undrar jag.

Inga kommentarer: