2008-10-09

torsdag fast ganska tidigt

klockan är tjugo över sju och jag är upp med tuppen. inte för att jag behöver men det vart lite knepigt att somna om så nu sitter jag här å tänker titta på mr harry såklart och mysa ner mig. det vänstra ögat, mitt, är svullet som en liten eller stor golfboll beroende på hur man ser det så jag tänker att nog ser jag allt lite skröplig ut just nu.

å andra sidan så har jag inga belägg alls överhuvudtaget för att tycka synd om mig själv eftersom det här således ser ut att bli en alldeles förträäääfflig dagi övrigt. en liten skattjakt igår med elva lappar i froids rum slutade med att jag är uppbokad för kvällen på något som jag inte hade en aning om. en dålig grej med det är att jag börjar får ohygglig dålig koll på konserteran - en bra att jag slog tårna i taket av glädjeskuttet. taggnessen! tacktacktack!

gårdages fylldes annars också den av små anekdoter som vi får ta senare, kanske. kan säga att den innehöll en liten doktor med en stor huvudställning i järn och pannlampa, och en rulltrappa med 27 poliser. .

nä nu. är filmen. klar. å nu tänker jag göra gröt.

1 kommentar:

Anonym sa...

va görö upp i ottan!? :O du måste vila ut dig för ikväll, trimma öronen och skrapa fliset ur magsäcken för.. nu kör vi-!