2008-10-13

jag uppdaterarrerar

jag har nu, mina vänner, insett det lilla kruxet med att inte ha något jobb: man får inga pengar.
vilket är ett krux som i vanliga fall inget problem. för närvarande har jag pengar. jag klarar liksom av att leva på dem i några månader. MEN det gäller inte om jag ska följa min melbourniska (verkar som det rather then sidney for now) planer och dra dit efter jul. hoho. hur fasen tror jag att det ska gå till? så nu ber jag lite på mina bara knän till er där ute att RÅKAR det vara så att ni har ett litet trevligt träd som det växer selmor på can i be the man to guard it for you. nu vet ni!

och dyker det inte, ve och fasa, upp ett sådant träd så får jag väl fortsätta skrapa mina triss och vinna orienteringstävlingarna, or something like it, kanske utöka min födelsedag till en gång i veckan. och om det så nu kommer krävas får jag väl antagligen också till och med vänta några år på denna excellenta trip abroad och till dess sätta mig i skolbänken igen. men hmhm. det tål att funderas lite på det där. tyvärr råkar ni nu ut för grejen att jag tänker högt på det. jaja.


i torsdags för övrigt, så fick jag ju en prebirthdaypresent från lovepuff.
å vilken prebirthpresent.
hoho den mannen. ta mig på jazzklubb å käka fanzypanzydinner å bounda EVEN MORE med avishai. herre den grabben vet hur man tämjer mig.
jag tänkte bara säga det.
att det var en väldigt väldigt helt adoreable mindblowing night and concert and yadda everything.

Inga kommentarer: