2008-05-29

sådär liten catch up ba

vaknade i morse med tomheten, mina vänner. tomheten.
igår lämnade jag teknikgrabbarna och blev påvägen hem (efter jag suttit i den DÄR POLISBILEN SOM KAN SPRUTA ELD) ett alldeles för emotionellt vrak för att de ska va nyttigt. men så mycket mer hann jag inte reflektea för tio minuter, hem vända byta skor. och sen mediaskivan.

fast så mycket skiva blev det ju inte för min del. men lika bra.

hur som helst. under tolv av mina nuuu snaaaart snaart avslutade skolår var de här de elva veckorna jag vann mest på. and that's awesome ladies and gentlement. i pity you who didn't get this oppertunity. ho ho ho. bugar å bockar med mössan på. och sedan av.

nu ska jag på arbetsintervju. amahgad.

3 kommentarer:

Anonym sa...

herregud vad vuxen då låter sweetie. men sen, såg delen om polisbilen som sprutade eld. kändes skönt att läsa. hoppas det gick bra, lycka till pusspusspuss!

Anonym sa...

sista dagen på praktiken? :( sorgen. och var på arbetsintervju? :D

Anonym sa...

du kommer återvända till de där grabbsen nån gång, det säger jag så sant som om det vore sant! ..snart åkter mössan på igen! kalas!! ;O