2008-05-19

men va, hörrni!

ähj men fyfan människor. varför säger ni inte till?!
jag är ju pinsamt (PINSAMT) dålig på att uppdatera det här stället. och ingen inte så mycket som ens hintar om att jag är saknad. dåligt DÅLIGT.

07.57 är klockan. jag börjar om en timme. räck upp en hand om du tror jag hinner med tåget som går halv. ha ha ha. nä kanske inte.

i fredags var det 80stals skivan. lätt värdaste skivan hittils. röj. för min del. mycket dricka. för min del. ett stort (bara ett?) men vi snackar FUWKING stort och jättemöörkt, som i de djupaste haven i bolognaa, sized blåmärke på knä. tågspärr? polack? i dunno you tell me.

varför skriver jag fortfarande? har bråttombråttom ju.

i vilket fall som helst. rachel ray har blivit en vana. nu. på morgonen. de jättesämst. men frojii å knejp har ju ingen tidning. hursomhaver.

sista praktikveckan nu. eller. en vecka och tre dagar kvar. åh feels a bit sad i must say.
jaja here we go.

4 kommentarer:

Anonym sa...

vad har hänt med saras blogg? varför är ni så dåliga bloggare?

Anonym sa...

ja nu får du ta och lägga rabalder på snöret emmyo!!
och svaret på åsas fråga sitter nog och skriver juuust nu.. vilken tölp! :O

Anonym sa...

emm. du bloggar dåligt igen. uppdatera för tusan. sad face. mvh en fenomenal tjej.

Anonym sa...

du är lika dålig som jag på det här fast bättre men nästan inte!