2008-05-24

lördag nu men fredag förut

illness! igen! sjuk! vad är det här. blev med 38,5 igår. huxflux all of a sudden. vinglade hem från jobbet med freds blivande (nästan blivande) sqouusshi i famnen.

så sista fredagen, det vill säga idag (eller gårdagens nudå, dilemmat där) hos teknikarna blev inte alls..av. SHAME. men bättre vila upp sig. eller hur? ja eller hur! ö-v-e-r-t-a-l-a.

fortfarande ont i de stackars mandlarna (hals) så bangade utgångspartaj också. inte för att jag skulle haft råd. men tanken vänner, tanken. fastän lite firande innan pushade jag mig till. smyga i buskar å konka på paket och gudvetvad ja. sen fick de va nog när tåget kallade för de andra.

ja å då blev jag kvar här. facebookar lite. bdbar. å uppdaterar bloggen. passar på. när annars? känner att jag låter melankolisk. kanske är det jazzen. som gör det. ja det är nog jazzen som gör det.

nah dags att hämta squosshan i soffan? borsta gaddarna? slockna till en rulle? såsmåningom vakna av en sprattlande froii me runda fötter? hoho.

ladies and gentlemen, godnight.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tycker så SYND om dig! jag är också sjuk. ingen förstår hur synd det är om oss, tror jag. syndast i världen :(((