2008-05-04

let's blog some instead

Vet inte riktigt om det funkar det här med att lyssna på jazz och försöka motivera sig till att plugga samtidigt. Va ja, hörde ni. PLUGGA. Vadå plugga jag går ju inte ens i skolan längre nästan. Men jo ser ni imorgon har jag både prov och rapportinlämning klockan nio i aulan och har som vanligt inte gjort ett skit. On top of that väntar en hel utställning-som-ska-fixas i veckan, plus två tre stycken deadlines på jobbet. Vilket betyder att min stressnivå är ungefär hääär uppe någonstans (och nu signalerar jag med händerna, så ni ser hur högt det är, fast ni ser ju inte mig så ni förstår ju inte, förstås).

Tror det är därför jag småäter, gräver efter allt sött som finns, höjer lite mer på musiken och försöker motivera mig själv. Men. Det. Går. Ju. Inte. Kaboom!!!

För övrigt är det så satans mycket att ta igen om man hållit sig borta från datorn några dagar. Liksom, herregud vad människor bloggar man hinner ju inte med. Alls!

Maoii. Lite mer seattle nu. Och mysa sig bort….Eller menar börja studera. Studera!

1 kommentar:

Anonym sa...

Go emm, gooo!! Attans att du inte har John Edwards, pinko pinko (för att tala om Karl Gerhard!!) eller nån annan stjärna att stötta dig mot /fail seattle does good.. go!