2008-04-29

Ibland behövs ingen middag

Haah jag har jättemycket att göra men alltid när det blir så gör jag ingenting. Ååh varför är man så. Till och med här. Kallas skjuta upp har jag hört. Skjuta upp tills man sätter sig själv i klistret. Nåwja.

For the record: Jag älskar det här stället.

För igår satt vi ju över. De blev så. Eller för min del övertid. Två timmar dryga. Blev det
But it’s kinda cool anyway.

Den inleddes med en prinsessbakelse. So much for my healthy week. Äsh då. Den fanns ju där. För mig. På en tallrik som var min.
Och sen somnade de nästan. I sofforna. Muttrade att vi kunde somna allihop. Tack för idag. Och så började de skratta. Ha ha ha. Vadå för undrade jag. Vi spelar bara rock band när du gått hem, svarade de.

Ha ha ha. Fast skrattet fastnade i halsgropen.

Men vet ni? De ljög

För vet ni hur de resterande timmarna fortlöpte?
Ja kan ni tänka er.

Åh.
Jag blev kallad gitarrgudinnan. The awesomeness i det. Bland spelnördar. Jag skulle vilja säga att det är en merit.
Ja håjaja mina vänner.

Vad gör ni när ni är på jobbet?

Och för att svara på min egen fråga.
I morse var det gta4. Studerade när superplay invigde the goodiebite. Mwoorkkki got me the cravings for suure! Det och mafia 2 (HÖGA förhoppningar) ska nog skrivas upp på den där listan om vad som bör skaffas. Mha.

Inga kommentarer: