2009-12-18

och kanske lurar jag mig själv och kanske minns jag nåt från länge sen

beroende av p3. det kunde man ju inte tro. public serviceradio!
eller så kanske man visst kunde tro det. typ konstatera att det är helt i sin ordning. surprise non.

fick mejl om återrekrytering. ööahuhhahh. slutade ju nyss. julafton på torsdag. måste man bestämma sig nu?

lyssnar på svensk musik och tänker att fan stackars er som inte tycker att det är bra.

snö ute. jättebra.

mycket snö i umeå? vem. vet.

kanske ska säga göteborgsk musik istället för svensk. det är ju bara dem och skåningarna som egentligen presterar. nämn ett bra band från stockholm liksom. nä juste. världshistoriens tråkigaste stad. kanske därför inget görs här. drömmarna sträcker sig inte längre än betongsvampen gör.

och hörrni vem gjorde den tråkiga filmen new moon förresten?

mitt rum är stökigt och nu ska det bli stökigare. hej jylklappsinslagning.

mm. jag tänker för mycket va?

1 kommentar:

mui sa...

tänker för mycket, bloggar för lite!!! och ja svensk musik e bra, speciellt trazan & banarne ;*