2009-09-04

jag och så världen och så september

det finns så mycket man kan konstatera idag.
som att det är september. som att jag är hemma från medelhavet lite brunare än när jag kom dit.
som att jag börjat lyssna för mycket paramore (nnghh e-m-b-a-r-r-a-s-s-i-n-g) och har lätt för att somna på flyg.

jag blir också ett monster när jag blir för hungrig. sinnena och logiken slutar funka, räknar ned mot slutet. i snap.

man skulle också kunna reflektera lite över om jag kommer hitta en sparkdräkt för vuxna. en helt absurd idé. men kunde scrubs jd kanske jag också kan.

sedan kan jag absolut konstatera att kaos och förvirring hör tiden till, tydligen. men att de ska till att brinna i mellangärdet känns lite overwhelming.
tur att det är september. hatar mörkret men ser fram emot sockor och halsdukar. once again.

Inga kommentarer: