2009-04-15

onstag i tagen

hejpåeeer idag körde jag och sara en frulle på konditori! hörni. vad lyxigt va.
sen drev vi tiden som bara pensionärer kan (in our twenties men går upp åtta frivilligt..fattar inte varför) och väntade in biblioteket. hörni. biblioteket. sen hyrde jag LOTTA på bråkmakargatan. alltså HÖR NI.och nu ska jag fortsätta pluggapluggaplugga vilket betyder lääääääsa. queer och genus herregud jag vet en gammal lärare som skulle knåda sig lycklig om hon visste.

för övrigt drog jag å froddan på lite nightwish igår. HA! musik jag inte hört på år och dar men som jag kan texten på. fattar ni grejjen. jag kan få gåshud av syntslingor och explosionsdrums. hahaha. inte konstigt att jag hejade på sarah dawn finder (eller vad kvinnan heter) i mf.
föfan.
här är man ALLSIDAD.

Inga kommentarer: