2009-04-27

håll i alla lösa föremål, takc

åh det finns så mycket jag vill berätta för er! men sen så är jag så less på det här med den orangea headern och den blonda muppen bredvid som ler som om det inte fanns någon morgondag, kan tilläggas, vad HÄNDE med det blonda. och lockiga. ibland frågar jag mig det, se på fan.

jag tänkte skriva om det jättekonstiga i att vänta på en människa man inte vet hur den ser ut. "let's mötas vid HM" säger man och så står man där och tänker fan tänk om BÅDA står här nu, that'll be like soooo weird, så flackar man med blicken på alla som ser ut som kvinna 35 och vips dyker hon upp. tror man. typ 30 gånger. nåja förr eller senare kommer ju faktiskt den rätta viftandes, hejhejpådej, och så tar det några sekunder. sedan blir man fattigare på pengar men rikare på kanske inte kärlek men en bok om forskningsmetodik. ja ni ser.

sedan vill jag berätta att pollenunderbarapollenhelvetet har satt igång och glömmer man sina piller går det åt fanders lite mer än det brukar. så istället för att jobba andra dan (failfailfial you can call me emm the betrayer) låg jag halvdöd nästan ett tag, tills jag började bära flyttlådor och skruva soffor. TEAMWORK skrek jag. och andra svarade.

igår såg jag tre spyor varav en när den kom ut men det skrattar man mest åt typ som när folk säger att deras NÖTTER klämmer och man inte hör och då upprepar de och säger att SNOPPEN klämmer och alltså, ni ska bara veta, vad man blir utsatt för i det här jobbet. säger jag som inte ens stängde kön. haha haha. osv.

fan jag borde plugga den där hemtentan is killing me, genusperspektivet känns liksom så jäkla långt bort, hej jag borde duscha och åka till skansen. typ så. idag är det måndag det känns rätt bra så var det bra så? ps fredrik bor brevid gitarristen i heat isn't that aMAAZING. jag ska baka en kaka och knacka på.

1 kommentar:

pluttemoj sa...

yäyäyä, blogemme e tillbaka efter en veckas svacka! wahidihihoho! o hörrrö, du kan väl baka en kaka till mig istället? min mage talar sitt klara språk "jag. behöver..kak!"