2009-03-06

robert plant & alison krauss - gone gone gone (moved on)

hahahooo jag förstår inte hur den kan vara så bra. låten.
så jag måste nämna den. för duon är så exemplarisk.
varför jag inte gör det förrän nu?

jag vet inte! vissa karameller måste man suga på länge.

att båda två sedan är fanTASTISKA musiker (som di leva skulle sagt det) är bara ett ytterligare mind blowat russin i kakan som man slukar. och äter gång på gång på gång. och tänker att man kanske skulle börjat spela fiol i alla fall.

eller kanske inte.

nåja. visserligen förstår jag om ni inte vet vem krauss är. sådant vet man kanske bara om man går i sina fars fotspår, om pappan är min dvs, men robert plant. hallå. det vet väl alla.
wikipedia! om inte annat. pusspuss. lyssna lite till på hela raising sand skivan. mjaou. som sagt. karamellen.

Inga kommentarer: