2009-02-09

I blame google, google

igår natt var jag riktigt jäkla korkad ska ni veta. jag gjorde något helt sjukt ovettigt. något man bara inte gör. ni förstår, en normalvettig människa går bara inte in och googlar "australien ormar" typ sådär en halvtimme innan läggdags, om personen i fråga (JAG JAG JAG) dessutom besitter en sån där hiskelig helt absurd ormfobi.

tror ni inte någon fick kalla fötter nu?
såg alla möjliga sorters ormar ringla i sängen och ut från skrivbordslådan?
såg alla tjocka långa som ringlat ihop sig under husverandan? smala gröna som hänger från träden och TÄNKER, har som MÅL i livet, att släppa taget när jag passerar?
och de bruna, snabba, skallrande, kramande, bitande slingrande små och stora slangarna som kommer att ligga rakt framför mina fötter DÄR jag GÅR. herregud, jag avled lite igår natt ska ni veta.

för googlar man på det ena kommer man in på nåt annat och jag ville, och nu får ni tro mig, verkligen verkligen inte läsa om ormar i toaletten, sjutton stycken på besök i sovrumet, och såna man kan stöta på i stövlarna.
näa huuuua.

en vettig människa kunde väl googlat på "australien brinner" istället.

Inga kommentarer: