2009-02-03

byebye niikkåå

för övrigt så kom bror in i köket för någon timme sedan när jag stod och förberedde min gröt, och så förberedde han också sin gröt och så hade vi någon slags grötunion, vi syskon emellan. och sådär.

fast det första han säger är emelie, och så låter han bestämd.
jag tänker att jävlar nu åker jag på spö för de där mjukisbyxornas skull eller så.
han fortsätter. bestämt.
- emelie, nu är det såhär.
-...
- att idag ska JAG spela gta! hela dagen. så du vet.

och sen fortsätter vi göra vår gröt och vissla lite och en gör på spisen och en i mikron.

men så nu till den stora frågan. vad fasen ska jag spela idag?

mirrors edge?
gears of war 2?
fallout 3?
fable 2?

alltså listan är outgrundlig. det känns svårt att svika niko idag. och det känns så svårt att välja.

1 kommentar:

Johanna sa...

hahaha du är bäst på att blogga darl!! <3