2009-01-08

grejen med överförbrukning

idag är femte dagen som sjuk och 9onde dagen på mitt nya liv, och den veckan som skulle bli en nystart. vi säger såhär, det gick..sådär. (ett rim)
jag har snart förbrukat ett helt multipack med euroshopper pappersnäsdukar. alltså. det är typ 15x10 näsdukar eller något sånt. helt sjukt. jag kämpar mot febern, med min vän ipren, och ibland tror jag att jag lyckas när den givetvis utan förvarning, stiger mig åt huvudet igen.
men idag är alltså femte dagen. och då tycker jag att det liksom borde så att säga ge sig.

fast vet ni vad det finns faktiskt saker som är bra med att vara sjuk. skulle jag fortfarande gå i skolan, åh minns ni känslan, så skulle jag ju givetvis säga att man slapp den.
min anledning nu är tusen gånger bättre.

gta. pusspusspuss.

1 kommentar:

Carolina sa...

aww men åh, din stackare! att vara sjuk suger multum >.<

jag har ett tips! dokumentärer. Top Model.. det sucks den här säsongen btw.
har du sett? *skakar på huvvet*
men nu läser de iallafall inte texten från tyra tillsammans som nån sekt längre iallafall..