2009-01-20

fast kollar du också stavning på staden?

idag är det den tjugonde januari och usa får en ny president. skål på det men antagligen är allt som vanligt lite mer överblåst å draget i kanterna. jag vill såklart tro på obamarama men kan inte för allt i världen förstå hur en människa som är vid sina sinnens fulla bruk på fullständigt allvar VILL sätta sig i den maktpositionen. snacka om att man måste tro på sin sak. nåja heja heja världen yadda yada. vi får väl se hur det går det här.

för övrigt, så har jag ju sagt att jag inte ska dricka kaffe mer. ni vet som de säger - "sluta". inget svårt val så om man aldrig började (nåja mer eller mindre), men nu fick jag såna CRAAAAVIIINGS (!!!!!!) att jag tog en kopp. i piasecznokoppen. och det känns.. bra.
kanske är det för att jag gick upp en sån hederlig tid som klockan nio. att det är fryktansvärt mörkt å grått ute idag och att bror har snott gta in till sig, främst det senare, att det helt enkelt behövs. TROTS att jag hör nu och häpna, blivit en riktigt in i märgen god damn tedrickare. det trodde man inte för ett år sedan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

men empem, why on earth skulle te utesluta kaffe!? IT MAKES NO SENSE

Anonym sa...

asså piasecznomuggen är så rätt vad gäller mängden kaffe. perfekt vågar jag säga.

Carolina sa...

nej men asså obama.. president och vara vettig?
alla vet att det är ett självmordsuppdrag. han är förmodligen död om... tja ge det ett år :/