2008-11-17

doom doom and a monday

idag känner jag för att dra ut några lådor under min säng. bilda ett litet utrymme. placera mig själv i det utrymmet. å sedan dra för lådorna igen.

istället har jag gått till banken och organiserat och ståhejat. det var ju bra, det med. snart tänkte jag nog gå och träna men först tänkte jag säga att ni såg väl igår va? ni såg väl igår när det snöade?
det gjorde i alla fall jag så vi gick ut och fångade lite snö på tungorna och tänkte att köper man varma långkallingar kanske vintern inte blir så förjävlig.
det och en kofta. tänkte vi.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vi tänker alldeles rätt. vi är smarta. och fasiken vad jag INTE ska frysa den här vintern. for real!

Carolina sa...

självklart såg man snön, försökte tillochmed i ett halvtappert (kaos-misslyckat) försök att fånga det på bild ^^

(min morgonrutin rubbas också >.< den lixom förskjuts med en timme åt fel håll.)