2008-09-22

dont do horror withouth vodka

sitter och redigerar filmklipp till vår polska skräckis. mitt i natten. själv.
det känns sådär, har jag upptäckt. insett att jag går att se från alla håll. men själv kan jag inte se något alls.

förutom bordet jag sitter vid. där står fyra datorer. en flaska vodka. lite sambuca. en tom öl och en halväten påse med chips. i hallen skymtade jag, efter ha borstat tänderna, några pappflaskor. med powerking.

jag tror det har varit lan här.

det värsta är att jag inte ens lyckas känna mig speciellt vilsen (hör ni) när jag entrar ett rum med fem lansvettiga pojkar på väg mot slutet av dumburkandet.

chew chew chew. vardagsmat. phew!

men nu har alla gått hem. gett upp. gått och lagt sig. back to reality.
fredde sover. borde jag också göra. har nerver som inte riktigt klarar av svarta fönsterrutor och mörka hörn tillsammans med horrorsamples i öronen och bilder från polska landsbygden.

och nu har jag kommit till den punkt då man hör okända knakanden från köket in i headphonesen och nej, då får det nog vara bra för ikväll.

hua.

2 kommentarer:

Anonym sa...

huuu, skräckling där! /fail så jäädras starkt jobbat att orka sitta uppe hela kvällen, halva natten och hela nästkommande dag med det där emmz.. thats MYY girl ;]

Anonym sa...

du har never av stål sweetness!!!1!