2008-08-12

för närvarande

försöker installera/montera/whatsoever en dvdbrännare i min plåtburk. jag har vänt den åt sidan. öppnat upp den. tittat på insidan.

tittat på insidan.

hämtat en trasa. mikrofiber.
dammat av.

ser nu insidan.

och så till den stora frågan. det ser ut som transformers inbördeskrig därinne. och googlar man lite för att ta reda på hur man gör så verkar det finnas ORD för allting där i också som man underförstått ska KUNNA. hallå. jag fick veta att skalet på en dator heter chassit så sent som förra veckan.

i lite smått panik mmsar jag en bild till fredde. han kan ju det där med datorer. between the lines: hur fan gör jag älskling.
jag får till svar: "Det det ser bra ut! Stoppa ba in den där den får plats!"

....
..
ah.

1 kommentar:

Anonym sa...

hihoo, du såg ju hur enkelt det var när jag gjorde det love! easypeasy ^^