2008-05-14

onsdagsupdate

ha ha roligt de här när man drömmer en dröm, som egentligen är urfåning och sense den mejkar är precis noll. men så vaknar man ändå å har ett helt heartbroken hjärta. huh. så känner man på sig att känslan sitter i hela dagen och..man..på något sätt. gör den verklig.
förstår folk vad jag pratar om? kanske inte. men jo. det tror jag.

igår var skiva. jag gick hem. riddarkällaren är helt värdelös på sitt sätt och vis. många bra. men dåliga minnen också därifårn. where did you go lovelye halsduk? men också, inte dragen överhuvudtaget. och med risk för att låta som pajad lever men - utgång utan dragenheten är också - värdelöst. om folk inte är party som de är. utan just bara för, de är dragna. you get mi point här då? jaja.

den senaste tiden har jag ätit ostron och druckit skumpa, blivit kallad ghthegreatest inför min journalistiklärare (frågetecknet var så stort, så stort) och rullat runt med heelys på intersport (AWESOME!). nu är jag hemma hos froj, kanske borde äta upp deras mat men heartbrokenheten makes it not that easypeasy (damn you dream). efter lunch ska jag till jobbet. egentligen borde jag hämta ut matkuponger i skolan.

och betala mediaskivan, gubbskivan och för allt jag äter upp.
men jag äger lika mycket som en kalaspotatis rullandes i gamla stan. ingenting.

hejsvej.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag hatar såna drömmar, typ som då man vaknar och är sjuuukt arg på nån och skäller på dem och sen baha, aha, det är klart att du inte flög in genom mitt fönster för att kasta vatten på mig och säga att jag är ful ojdå:)
ps PUSSPUSS!!!