2008-05-07

hallå där onsdag

back at teknik. halv 6. markus var den enda som var här när jag kom å nu har han dragit. håll koll på henne hö hö hö skrockar han till datormagazine. nu när jag bytt plats till rätt sida av väggen ser man ju inte vad för bus jag kan hitta på med teknikarnas datorer. twihi.

i've missed this place. ha. låter fånigt. men seriously, var en vecka senast jag var här. två å en halv fullsmockade dagar i skolan.
och kom på att jag inte alls saknar det särskilt mycket. saknar inte folket (nåja finns undantag). saknar inte lärarna.
to be honest.

inte för att det har varit tråkigt att vara inlåst i foto med utskrifter och bildbehandling. thats what i like you know, å att ställa ut for real är väl inte heller så dumt.

men ändå. back here. and me like.
lite sorligt för tusan att de bara är tre veckor kvar.

igår skrev jag för övrigt ett hilarious långt inlägg om hur kass jag var. postade aldrig. musen la av så att trycka publicera var ett mission inte värt sitt call. tur kanske. idag känns det annorlunda. saker är lite mer pejl nu.
kanske kan bli nåt av mig i alla fall.

även om jag inte ens kan fixa sommarjobb själv.
å även fast linda skugge snackar skit om mediaprogrammet framför horden av elever och lärare. av typen media.

hoho now that was hilarious. upproriskt. underbart. mer sånt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ååååååhh fatta att jag missade linda skugge!!! SORG!! vad sa hon!?:D
folket saknar dig iaf :(((

Johanna sa...

du är asbra darling! kolla bara på mig, jag har inget sommarjobb och är grym ändå :)