2008-04-17

tordag idag

Är det okej att fnissa jättehögt på jobbet?
Åt 1000apor?

Ha ha ha. För jag gör ju det. Skrattar högt nästan. Eller jag ändrar mig. Inte bara så nästan. Jag skrattar. Nackdelen är att det ju inte riktigt går å visa varför. Det ryktas om nolife-stämpling om man streckläser igenom sidor med andras sms.

Men ha ha ha så roligt det är.

ps. Redaktionsölsmötet igår var lajbans. Jaja, ska ni veta. Efter två öl (note: två) kom sexleksakerna på tal. ”Kanske vi ska ha ett test!!” Och det norrländska skrattet efter det. Före det norrländska uppenbarelse-flinet. Sedan fortlöpte det på det viset i en kvart och jag grät, kan jag säga er. Inombords grät jag för snacket var hilarious. Och utanpå rodnade jag och fnissade vilt. Inte för att jag är den som är den som är i fin i mun. Men situationen mig (som bara efter en öl tänkte att oj, utan middag i magen kan de här gå snett – å valde en gorgeousjuice med sugrör istället) blandad med de fyra 30åriga öldrickande teknikpojkarna, högt upp i skybar på hotel vad-det-nu-heter var… ja herre.

Sedan tanken på stackarna i skolan som inte ens får äta vid datorerna.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahahahh ÅÅÅÅHHH jag vill komma på studiebesök på ditt jobb!! :D

tack för sista kommentaren förresten, den värmde, fuck you :(((