2008-04-08

tisdag idag, idag

tandläkare och två (TVÅ) bedövningar senare blev det ändå till att borra utan bedövning. fyfasen i rymden va ont det gjorde. ilningen var total. unhilarious.
inte ens apan i taket var rolig.

men nu. nu ler jag. och gapar. så ofta jag kommer åt. för det syns ju bara med högra sidan förstår ni. den vänstra hänger släppt, bara dinglar, där.

för bedövningen slog till, ska ni veta, men inte när den skulle. och inte där den skulle. utan i kinden. i käken.

och i örat.

vart träffade den första icke fungerande sprutan skulle jag vilja fråga. och vart träffade den andra, vill jag också fråga männskan. för inte där de skulle i alla fall.

MEN en jätteanledning att le finns ändå. för på min garderob ligger en tårtförpackning, i alla fall om man kollar från långt håll.

men det är ingen tårta där i, nej minsann, det är någonting så mycket bättre. det kallas studentmössa. min, studentmössa.

1 kommentar:

Anonym sa...

vilken jävla sadisttandläkare :(((( men åh mössisen<3