2008-03-13

statements:

1. jag kommer få en sjuhelvetes kondis av de här månaderna.
tre av fyra tekniknissar har längre ben än den nuffra som står i mitt pass. vi pratar stora kliv.

2. alla websidor innehåller ord som gadgets, ipod, wi-fi, firewire, blajernajer...
å de bara å inse. ju mer jag memorerar, desto snabbare kommer jag förstå var jag egentligen snackar om.

3. det är normalt att en 15000 kronors ficklampa cirkulerar runt under ett redmöte
ja, det är det.

4. och det kommer uppkomma fruktansvärda abstinens efter jämnåriga
hur schysta grabbarna än er, så skulle jag redan kunna cykla naken över västerbron för en dag med tha gangsters. för hur pratar man med en 32 årig karl på ett vettigt sätt, egentligen?

2 kommentarer:

Anonym sa...

SNÄLLA CYKLA NAKEN TILL RUDBECK!!!!

Anonym sa...

act like one! lr woman isf
lovar det är så man gör