2008-03-11

oh nej

det hjälpte inte alls med sömn och en alvedon, kan jag tala om. skulle ju varit min andra praktikidag idag..idag idag..men inte det. vaknar runt tre med 39,5 å kände mig halvt döende. så hemma fick det bli.

min handledare hade dock råkat ut för samma sak. funny thing. säkert thaimaten!
eller..så har jag ett dåligt inflytande på hela redaktionen. det är säkert så. åh. typ de tycker jag är skitjobbig, och ångrar sig för tre månader frammåt.

de är säkert glada att jag är sjuk.

blåser serpentiner, har hattarna på sne och, högsta volym på någon gammal 80-tals låt. dansar runt. åså kommer jag tillbaka sen, och då kommer jag se resterna av serpentinerna..och partyhattarna..å i resterande 10 veckor få jag dras med en sparka-mig post-it på ryggen.

...de e säkert så.

2 kommentarer:

Johanna sa...

förutom han som är sjuk som ligger hemma med feber :') och är som en sjuk man är.

Anonym sa...

aaaww tuss :( näe jag tror de sitter i en ring på golvet med något tekniskt i mitten och en massa ljus och håller händer och hummar något och gunger fram och tillbaka och inser vilket strålande ljus i tillvaron de just gått miste om :O krya på dig sweetheart, puss!